Tahoe

Já ty dny už ani nepočítám, ale jsem tu docela dlouho. Tento týden se toho událo zase strašně moc…

Začal bych asi školou. Škola je každým dnem lepší a lepší. Asi největší rozdíl oproti prvnímu týdnu jsou testy, které byly docela vtipné. Představte si, že píšete test a pár otázkám nerozumíte. Super pocit. Ale nebavme se o testech. Bavme se o těch pěkných věcech. Třeba o tom, že už si pamatuji jména lidí, se kterýma sedím u stolu. Nebo o tom, že mám i nějaké ty kamarády. Nebo o tom, že tady budu asi fotbalová hvězda. Nebo o tom, že jsem se šel poprvé ostříhat a nedopadlo to katastrofou. Nebo třeba také o tom, že jsme si udělali nádherný víkend u jezera Tahoe a předměstí Sacramenta.

Ještě před tím než jsme vyrazili, jsme zašli s Willem na páteční domácí zápas amerického fotbalu naší školy. Jednoznačně jsme vyhráli. Co k tomu dodat, asi jen … Go Mats! Trochu jsem byl zklamán, že jsem nemohl vidět v akci host bratra bývalého exchange studenta – Marka Fencla. Bohužel během tréninku někoho neskutečně zneškodnil, že o tom mluví celá škola, a tak mu trenér zakázal hrát tento zápas. Každopádně… všechny takové ty předsudky, co máte o americké střední jsou pravda. Roztleskávačky existují, hráči amerického fotbalu jsou jedničkou na škole atd… :-) Zkoušel jsem přemluvit jednu rozleskávačku, ať chodí také na zápasy fotbalu(soccer), ale prý to nepůjde :( …Teď k mému předsudku. Když jsem balil, tak jsem očividně zapomněl na podzimní bundu a nyní jsem i rád, že jsem si sbalil dvě mikiny. Nikdy bych nečekal, že na začátku září bude taková zima……v Kalifornii!

Zde přikládám video, kde můžete spatřit několik tancujících studentů. Proč? Protože byl pátek! (Omlouvám se za kvalitu)

Anyway… Tahoe! V sobotu kolem šesté ráno jsme vyrazili směr Tahoe. Přijeli před desátou k naší chatě, kde jsme hned vybalili a jeli na kole na snídani. Odtud jsme vyrazili směr Tahoe City a poté k přenádhernému jezeru. Těch pár kilometrů mě unavilo natolik, že jsem si musel dát „šlofíka“ na pláži. Milerád… Večer jsme zašli ještě na takový mini country festival, kde se mi opravdu líbilo. Příjemná hudba, příjemní lidé… co víc si přát. Poté jsme jeli na večeři. Tipněte kam. Ano, do mexické restaurace. Očividně mě chtějí naučit mexické kuchyni, čemuž se vůbec nebráním.

„Karle, pojď sem“, slyšel jsem od host rodičů. Ukazovali mi obrázek medvěda. Tak jsem jen tak pokyvoval, že je to pěkný medvěd. Poté mě chtěli asi uklidnit, tak řekli: „No to není ledajaký medvěd. Tento medvěd navštívil tuto chatu už třikrát. Stál přesně tam, kde stojíš teď. Rozbil tuhle televizi, tamto okno. Dokonce byl i nahoře v tvém pokoji.“. Díky za info :-)

Další den jsme strávili zase na kolech a odpoledne vyrazili směr Sacramento, kde jsme navštívili dobré kamarády Joe a Markii a také jsme zde přespali.

No nic, já už musím končit. Prý vám mám napsat, že Monopoly jsou důležitější než blog. Tak se mějte!